Dit zijn de boeken die iedere dienstverlener met grote klanten zeker gelezen moet hebben.
Meer dan 100.000 exemplaren verkocht!
Spreker / auteur
Een absolute must..
Hoe managen we dat?
Hoe blijft onze organisatie waardevol in de ogen van onze klanten? Hoe weten we dat? Hoe meten we dat? En nog belangrijker; hoe managen we dat? Dit boek geeft inzichten en handvatten voor organisaties die langdurige, waardevolle relaties met hun klanten nastreven.
Beide boeken zijn geschreven door John Gamble en Steve Wurzbacher, de oprichters van Tenacity in Amerika. De vertaling en bewerking voor de Nederlandse markt is gedaan door Martijn Rozendaal en Marco Reijntjens van Tenacity Europa. Alle vier zijn zij dagelijks bezig met de onderwerpen accountmanagement en klantbehoud. Samen met hun klanten van over de gehele wereld ontwikkelden zij de best practices voor dienstverlenende bedrijven die werken met large accounts. Al deze best practices zijn verzameld in direct te implementeren totaal proces: Clients for Life®.
Accountmanagement heeft structuur nodig die je als leider in je organisatie moet aanbrengen. Lees in deze boeken over de best pracices in het organiseren van accountmanagement en zie welk effect dit kan hebben.
Lezers