Tenacity | Over ons

Over Tenacity

Wij organiseren excellent accountmanagement

'Alles draait om waarde'

Het doel van accountmanagement is om relevante waarde te leveren voor klanten.

Wanneer een accountmanagement-organisatie wordt gestuurd op waarde voor klanten, krijgt iedereen wat hij nodig heeft: De klant krijgt relevante waarde, de organisatie winst, de accountmanager een inspirerend doel en de manager grip

'Een excellente accountmanagement-organisatie voor u.'

Wij laten het accountmanagement-proces werken voor dienstverleners. We richten in, we organiseren werkwijzen en scherpen visie op accountmanagement aan.

Doordat wij ons al meer dan 35 jaar richten op dienstverleners, kennen wij alle best practices en hebben er zelf meerdere ontwikkeld samen met onze klanten. Accountmanagement voor dienstverleners is anders dan voor product-bedrijven omdat diensten anders zijn dan producten.

Oprichter en managing partner Tenacity Europe

martijn@tenacity.nl
+31 6 5436 4040

Oprichter en managing partner Tenacity Europe

marco@tenacity.nl
+31 6 5162 3518

Tenacity partner Nederland, eerder Commercieel directeur IBM en Canon Business Services

joost@tenacity.nl
+31 6 5264 9834

Tenacity partner Nederland, eerder COO Webhelp en Operationeel directeur Start People

ronald@tenacity.nl
+31 6 2242 2333

Breng de verbetermogelijkheden van uw accountmanagement proces in kaart in een assessment met een van onze experts. Slechts 1,5 uur (online).

Planmatig accountmanagement

Een kort project waarin een het werken met accountplannen wordt aangeleerd, geïmplementeerd en volledig werkend wordt opgeleverd.

Accountmanagement strategieverbetering

Zowel visie als proces worden aangescherpt en uitgewerkt zodat van directie tot de accountmanagers, iedereen weet wie wat doet, wanneer en waarom. 

Tenacity is van origine een Amerikaans bedrijf. Tenacity betekent "vasthoudendheid". Deze naam geeft precies weergeeft waar Tenacity in 1986 voor is opgericht, namelijk managed service bedrijven helpen bij het vasthouden van hun allergrootste klanten. Alle inzichten, instrumenten en werkwijzen die wij bij onze opdrachtgevers implementeren, zijn allemaal ontstaan vanaf de bron: klanten. Tenacity interviewt vanaf dag één beslissers bij managed service klanten over hun beweegredenen om hun leveranciers te kiezen of te ontslaan.


Nu, meer dan 35 jaar en duizenden interviews later, is onze dienstverlening veel breder geworden. We ontwikkelen excellente accountmanagement-processen voor en met onze opdrachtgevers. Daardoor ontstaat grip voor managers en succes voor accountmanagers. Hieruit volgen winstgevende klanten voor het leven en winstgevende groei voor onze opdrachtgevers.

Wat de klanten van al onze opdrachtgevers wereldwijd zeggen is nog steeds de bron van onze kennis voor het ontwikkelen wij producten en diensten. Laten we eens kennismaken, we delen onze ervaringen met veel plezier.